چگونه پارکت را براق و ترمیم کنیم؟
چگونه پارکت را براق و ترمیم کنیم؟

<<<جهت استعلام قیمت و خرید تماس بگیرید: 09053686153>>>

پارکت براق

چگونه پارکت را براق و ترمیم کنیم؟ پارکت براق امروزه طرفداران خود را پیدا کرده و به پر طرفدار ترین نوع پارکت ها تبدیل شده است این نمونه پارکت مناسب دکوراسیون ها داخلی منزل، محل های کار ، شرکت، شرکت و… می باشد، همیشه پارکت های مات معمولا مناسب هر سلیقه یا محیطی نمی باشد.


تحلیل و برسی ساخت انواع پارکت:

پارکت ها انواع مختلفی داردند که کلیت ساخت آن ها از چوب است که به وسیله ابزار مخصوص به نصب آن می پردازند، پارکت ها شرایط نگهداری خاصی دارند که برای افزایش طول عمر آن ها باید یکسری نکات رعایت شود.

پارکت هایی که تمام چوب بوده به دلیل تنوع چوب درختان به کار رفته می تون رگه های چوب مختلفی را در آن ها رویت کرد، مغذی و هسته اصلی پارکت لمینت ها از چوب فشرده شده ساخته شده و از دو لایه رویه و زیرین تشکیل می شود، و تفاوت آن ها را می توان در نوع روکش ها و لایه های رویه و زیرین آن ها مشاهده کرد.

بهترین نوع مغذی به کار رفته در پارکت لمینت ها مغذی HDF می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و مقاومت و طول عمر بیشتری نسبت به دیگر مغذی های موجود در بازار دارد.


چجوری پارکت لمینت را براق کنیم :

نکته مهمی که می توان به آن اشاره کرد واکس، پولیش یا روغن کاری پارکت یا پارکت لمینت ها می باشد، می توانیم بعد از خرید پارکت لمینت ها و نصب آن ها می توانیم با اسفاده از هر یک از این مواد برای براق یا نیم براق کردن پارکت ها استفاده کنیم.

روغن پولیش تاثیر عالی در براق کردن پارکت دارد البه بستگی به سلیقه شما دارد، که البته اگر خانه مجللی داردید و مشگلی با هزیه آن ندارید می توانید از پولیش کردن سطح پارکت ها برای براق کردن آن استفاده کنید.

البه قابل ذکر است که این پولیش یا روغن کاری نیاز به ترمیم دارد هر چندوقت یکبار و در کنار ترمیم باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید ا زیبایی خود را حفظ کند.

توجه: در صورت خرید پارکت لمینت و یامشاوره در خصوص هر مسئله ای که به پارکت مربوط  باشد می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید 02177677409 تا شما رو راهنمایی کنند.

اشتراک گذاری