برترین برند های پارکت
چهار برند برتر پارکت لمینت

<<<جهت استعلام قیمت و خرید تماس بگیرید: 09053686153>>>

پارکت لمینت یک نوع کفپوش سخت و مقاوم است که در طراحی داخلی منازل، آپارتمان‌ها، دفاتر، فروشگاه‌ها و… استفاده می‌شود، این نوع کفپوش به دلیل مزایایی همچون مقاومت در برابر خراشیدگی، جذب نمد شلوار و سایر لکه‌ها، عدم جذب رطوبت و مقاومت در مقابل آب، سهولت در نصب و… از طرف مصرف‌کنندگان بسیار محبوب است.

همچنین، به دلیل قابلیت‌های زیادی که در طراحی دارد، می‌توان آن را با انواع دکوراسیون داخلی ترکیب کرد و به دلخواه تغییرات زیادی روی آن ایجاد کرد، پارکت لمینت های شرکت پارسا وود یکی از بهترین نوع پارکت‌ هاست که از چوب با کیفیت و پوشش لایه‌ای محافظ تشکیل شده است.


این نوع پارکت علاوه بر طراحی زیبا، مزایا ویژه‌ای نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- مقاومت بالا در برابر خطوط و خش‌های روزمره.

2- ضربه‌پذیری کمتر نسبت به پارکت‌های دیگر.

3- قابلیت شستشو و تمیزکاری با کربنات سودا، نوعی شیمیایی که بر روی سطح پارکت لمینتا ضرری نخواهد داشت.

4- قابلیت نصب آسان و سریع بر روی سطوح مختلف.

5- قابلیت انتخاب با ابعاد و رنگ‌های مختلف برای سازگاری با سلیقه شما.

6- قیمتی بسیار مناسب نسبت به پارکت‌های چوبی به صورت عمده. در کل، پارکت لمینتا یکی از بهترین گزینه‌ها برای طراحی داخلی و محیط‌های مسکونی، تجاری و صنعتی می‌باشد.

چهار برند پارکت لمینت استارلند، فندی، رولکس، رولکس پلاس از برترین برند های موجود در بازار ایران می باشد که هر برند حداقل 10 نمونه رنگ دارند و از کیفیت Ac4  بهرمند هستن.

ضخامت این پارکت ها 8 میلی متر بوده و در تولید آن از روکش شات دکور آلمان، مغذی HDF کاستامونای ترکیه استفاده شده است و کیک های آن ها سوپر ولنگه چهار طرف قفل هستش که برندهای رولکس و استارلند پارافین خورده می باشند.


مراحل تولید این پارکت لمینت ها:

پارکت لمینت یک نوع کفپوش محبوب است که از ترکیب چند لایه فشرده‌شده ساخته می‌شود، در زیر، یک توضیح کلی درباره طرز ساخت پارکت لمینت ارائه می‌شود:

۱. لایه اول (عایق فنری): پارکت لمینت با یک لایه عایق فنری شروع می‌شود که توانایی جذب شوک و محافظت در برابر ضربه را دارد.

۲. لایه دوم (تخته HDF): بعد از لایه عایق فنری، لایه تخته HDF (High-Density Fiberboard) محل قرار می‌گیرد. این لایه با فشار بالا و با استفاده از چوب خرده ترکیبی (چوب خرده و رزین) ساخته می‌شود. تخته HDF معمولاً پخش‌شده و به شکل صفحات سخت بزرگ ارائه می‌شود. این لایه اصلی تعیین کننده ضخامت کل پارکت است و به عنوان پایه برای بقیه لایه‌ها عمل می‌کند.

۳. لایه سطح (لایه دکوراتیو): لایه سطح پارکت لمینت شامل چاپ دکوراتیو است که به شکل طرح‌های چوبی، سنگ، پارکت و غیره است. این لایه با استفاده از چاپ دقیق و تکنولوژی‌های پیشرفته بر روی تخته HDF قرار می‌گیرد. این لایه سطح به پارکت لمینت زیبایی و استحکام می‌بخشد و ضد خش بوده و مقاومتی در برابر تأثیرات مختلف نظیر نور، حرارت و رطوبت دارد.

۴. لایه روانه‌کننده: بر روی لایه سطح، یک لایه روانه‌کننده واقع می‌شود که از مواد مرغوب ضدخش تشکیل شده است. این لایه، دوام و مقاومت بیشتری به پارکت لمینت می‌بخشد و از سایش و خراشیدگی جلوگیری می‌کند.

۵. لایه ضد آب: در پایان، یک لایه ضدآب به پارکت لمینت اضافه می‌شود تا ضربه رطوبت و نفوذ آب را کاهش دهد. این لایه باعث می‌شود پارکت لمینت قابلیت استفاده در مناطق با رطوبت بالا، مانند حمام و آشپزخانه، را داشته باشد. با استفاده از این فرآیند ساخت، پارکت لمینت با ظاهری زیبا، مقاومت در برابر خراشیدگی و با دوام بالا تولید می‌شود.

اشتراک گذاری