خرید و قیمت پارکت لمینت از دیجی کالا و پارسا وود
قیمت و خرید پارکت از دیجی کالا و پارسا وود

برای اطلاع از قیمت روی دسته بندی مورد نظر کلیک کنید

پارکت لمینت استارلند
پارکت لمینت رولکس
پارکت لمینت رولکس پلاس
پارکت لمینت فندی

دسته بندی دیگر

از گران ترین پروژه های باز سازی و بهینه سازی منزل پارکت لمینت می باشد که معمولا افراد با آن روبه رو هستند، پس با این وجود انتخاب یک پارکت لمینت مناب بسیار سخت است و با این وجود بودجه شما نقش مهمی در انتخاب شما دارد و باید توجه اشت که در کنار بودجه ما سبک مورد پسند شما هم نقش اساسی در انتخاب شما دارد.

پارکت انتخابی باید با مدل و سبک محل کار یا منزل شما هم خوانی داشته باشد، در هنگام انتخاب نمونه باید میزان ترافیک رفت و آمد، نور خورشید و هر آنچه که نیاز است را در نظر گرفت و متناسب با فشار وارده به آن در نظر گرفت و انتخابی منطقی کرد.

برخی از پارکت لمینت ها ضد آب نیستن و برای استفاده در حمام و توالت مناسب نیستن و به همین دلیل در زمان خرید با یه دید همه جانبه نسبت محل قرار گیری پارکت مورد نظر داشت و میزان فشار های وارده به پارکت مورد نظر را در نظر گرفت تا انتخابی بی نقص گرفه شود.

 

انواع پارکت لمینت:

همانطور که گفته شد نوع پارکت انتخابی در درجه اول به بودجه شما بستگی دارد ولی پارکت لمینت ها یکی از انواع خاص، معروف و رایج پارکت می باشند که در دنیا مورد استفاده قرار می گیرند.

کف پوش های لمینت های با کیفیت به دلیل به کار رفتن مغذی اچ دی اف و روکش های مقام اورلی و خاصیت چفت شوندگی کلیک که سرعت عمل نصاب را در نصب بالا برده و کار نصب را ساده کرده است دارای محبوبیت خاصی هستند.

این نمونه پارکت ها دارای تنوع رنگی بالایی می باشند و از مقاومت بالایی در برابر خط و خش و نور مستقیم خورشید دارند و در صورتی که به صورت صحیح مورد مراقبت قرار بگیرند طول عمر بالایی خواهند داشت.

برای تمیز کردن آن ها باید بسیار دقت کرد و از جار برقی و انوع تی استفاده کنید ولی چیزی که قابل توجه است این است که باید دقت لازم را در تمیز کردن آن داشه باشید زیرا رطوبت زیادی در دراز مدت به بافت پارکت لمینت هر چه که با کیفیت باشد ضربه می زند، برای آموزش صحیح تمیز کردن پارکت می توانید به مقاله ما را در این رابطه مطالعه بفرمایید.

این نمونه پارکت لمینت ها به دلیل تنوع بالایی که دارند مناسب تمام سلیقه ها می باشد، و با وجود این تنوع بالا و کیفیت خوب قیمت خیلی مناسب تری نسبت به پارکت های تمام چوب دارند

پارکت های چوبی از نوع پارکت های لوکس و کلاسیک می باشند که به تناسب پارکت لمینت ها قیمت خیلی بالا تری دارند و از به هم قرار گرفن قطعه چوب های کوچک چوب کف را پوشش می دهند.

این نمونه پارکت های چوبی معمولا از به هم قرار گرفن تکه چوب های درختان گردو و افرا درست می شوند و عادی است که عمر خیلی بیشتری نسبت به پارکت لمیت ها دارند ولی باید این را هم در نظر گرفت که نوع آن ها خیلی کم تر و قیمت خیلی بالاتری دارند.

کفپوش های لمینت ساختار کاملا متفاوتی نسبت به پارکت های تمام چوب دارند، این نوع کف پوش را علاوه بر خانه می توان آن را در شرکت ها، داروخانه ها و حتی بیمارستان ها مورد استفاده قرار داد.

در ادامه انواع رایج پارکت چوبی و توضیح کوتاه برای هرکدام ذکر شده است:

  1. پارکت لمینت: پارکت لمینت از چندین لایه با قابلیت ضدآب ساخته شده است و به دلیل مقاومت بالا در برابر خراشیدگی و سایر آسیب‌های معمولی، به عنوان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های کفپوش برای منازل است.
  2. پارکت مهندسی شده: پارکت مهندسی از چندین لایه با ضخامت متفاوت تشکیل شده است و با طراحی زیبا یکی از بهترین گزینه‌ها کفپوش برای منازل و محل‌های تجاری است.
  3. پارکت چوبی بلوط: پارکت بلوط از چوب طبیعی بلوط تهیه شده است و دارای چندین رنگ بافت مختلف است. به دلیل زیبایی و مقاومت بالای خود، طرفداران زیادی دارد.
  4. پارکت بامبو: پارکت بامبو از چوب بامبو تهیه شده است و به دلیل خواص عالی عایقی و صوتی و همچنین مقاومت بالا در برابر رطوبت و حشرات، یک مورد عالی برای کفپوش‌های خارجی و ساحلی است.
  5. پارکت لمینت اکوپلاس: پارکت لمینت اکوپلاس از چوب‌های جنگلی با استفاده از روش‌های پایدار تولید شده است و به دلیل رعایت مسائل محیط زیست در فرآیند تولید، به یکی از موارد با کیفیت برای کفپوش‌های داخلی منازل تبدیل شده است.

خرید آنلاین پارکت لمینت:

در نتیجه بعد از تایین متراژ مورد نظر، میزان و حجم ترافیک رفت و آمد و در نظر گرفتن سبک و سلیقه و از همه مهم تر بودجه به راحتی و با اطمینان می توانید خرید خود را از فروشگاه های آنلاین دیجی کالا و پارسا وود انجام بدید.

برند های برتر و مناسبی که قابل تهیه در دیجی کالا و پارسا وود می باشند پارکت لمینت های رولکس، رولکس پلاس، فندی، و استارلند می باشند که هم از کیفیت کار بالایی برخوردار بوده و هم به تناسب کیفیت کار بالا به تناسب قیمتش یکی از بهترین انتخاب ها می باشد که همانطور که گفته شد قابل تهیه از فروشگاه های اینترنتی پارسا وود و دیجی کالا می باشد.

اشتراک گذاری