خرید پارکت در گیلان سنگر

پارکت لمینت یک نوع کفپوش سطح صاف و مشبک می باشد که از ترکیب چوب و مواد شیمیایی به وجود می‌آید. این نوع پارکت سبک و مقاوم در برابر خط و خش و آب بوده و به دلیل قابلیت نصب آسان، مقاومت در برابر سایش، آب و رطوبت، مقاومت در برابر نور خورشید و قیمت مناسب، بسیار محبوب بوده.

 

در کل پارکت یک نوع روکش کف است که از ترکیب لایه‌های چوبی ساخته می‌شود و در کف خانه‌ها و فضاهای تجاری استفاده می‌شود. این روکش زیبا و دوام بالایی دارد و به عنوان یکی از گزینه‌های محبوب برای طراحی داخلی استفاده می‌شود.

 

تاریخچه پارکت به قرن هفدهم در فرانسه بازمی‌گردد، در ابتدا، پارکت با استفاده از تکه‌تکه‌های چوبی ساخته می‌شد و روی کف نصب می‌شد. در طول سال‌ها، فنون جدیدی در ساخت پارکت توسعه یافته است و الان می‌توانیم مدل‌ها و الگوهای مختلفی از پارکت را ببینیم.

 

پارکت در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی در بازار موجود است. از جمله رنگ‌های محبوب پارکت می‌توان به رنگهای طبیعی چوب مانند کهربا، کاهو، سفید و قهوه‌ای اشاره کرد. طرح‌های مختلفی نیز از جمله پارکت‌های با الگوهای خطی، صعودی، زبر، منحرف و حتی پارکت‌های ترکیبی مانند پارکت لمینت نیز در دسترس هستند. نصب و نگهداری پارکت نیز نسبتاً آسان است.

 

علاوه بر متریال چوبی، پوششات مختلفی روی پارکت وجود دارد که از آنها برای جلوگیری از سایش، آبگریزی و مقاومت بیشتر بهره می‌برند. همچنین، تمیزکردن پارکت نیز به راحتی با استفاده از میکروفایبر و پاک کننده‌های مخصوص پارکت قابل انجام است.

 

در نهایت، نصب پارکت و استفاده از آن می‌تواند به دکوراسیون داخلی فضا شکوه و جذابیت بیشتری ببخشد و به همین دلیل، این گزینه همچنان در بین مردم محبوبیت دارد، همچنین پارکت لمینت شباهت زیادی به چوب طبیعی دارد و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود که قابلیت تطبیق با دکوراسیون داخلی را فراهم می‌کند.

اشتراک گذاری